Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Szaraczka | użytkownik

imię i nazwisko adresNiedaleko Łodzi zarejestrowany30.06.2008 @17:44:06 ostatnio na stronie25.06.2016 @17:02:46

Uwiecznianie pupili na portretach niepostrzeżenie przerodziło się w pasję... Praca ze zwierzętami - głównie psami i kotami - to dla mnie najlepszy sposób spędzania wolnego czasu. Według mnie nie ma wdzięczniejszych modeli niż czworonogi. Nie ma też lepszego środka uspokajającego po trudnym dniu niż spacer z psami, kotami i aparatem.
Interesuję się behawioryzmem psów i kotów, a swoje obserwacje wykorzystuję podczas "sesji".
Cały czas staram się rozwijać i poszukiwać inspiracji wśród kolegów po fachu. Szczególnymi "idolami" są dla mnie niektórzy fotografowie z niemieckiego forum fotocommunity.
Lubię eksperymentować z głębią ostrości.

Jeśli chodzi o zwierzaki uwieczniane przeze mnie na zdjęciach, można je poznać poprzez odwiedzenie podanej niżej strony www . Opisuję na niej przygody moich pupili (ilustruję je zdjęciami, ale większość z nich ma raczej charakter dokumentalny, aniżeli artystyczny).

Tutaj staram się umieszczać swoje najlepsze (w moim mniemaniu) prace i obserwować, jak są przez Was odbierane.
Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że będzie mi z Wami, a Wam ze mną, tutaj dobrze

Dziękuję tym, którzy mnie obserwują i serdecznie ich pozdrawiam To dla mnie jedna z najlepszych nagród za rozwijanie swoich zainteresowań i motywacji do dalszej pracy.

Poza pochwałami cieszy mnie również konstruktywna krytyka.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwgerucynologique.blox.pl
digarty110 komentarze999 posty na forum0

komputer / sprzęt
Canon EOS 60 D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~sawek67    24.01.2010 @15:04:00
Sonia to juz emerytka... osobiscie mam ja od 12 lat,ale wziałem ja z przytułku dla zwierzat i wtedy juz lekarz okreslał jej wiek na około 5 lat wiec tak około 17 lat juz ma.W ubiegłym roku juz prawie było po niej.. przewracała sie i nie miała siły sie podniesc,nic nie jadłai nie piła ale jakims cudem pozbierała sie jakos i zyje nadal.Kolejnej takiej choroby juz pewno nie przezyje...
~Baxia    17.01.2010 @20:08:53
dziekuje
~Kinunia    17.01.2010 @17:32:40
dzięki za radę
to na razie moje początki i mam nadzieję, że w przyszłości moja ręka będzie bardziej stabilna
_______
Fotografie to kęsy czasu, które można wziąć do ręki - Angela Carter
~szalonaisa    16.01.2010 @19:21:30
Nieeee Puki co 100 % mężczyzna :P
_______
Raz na górze, raz na dole, ale zawsze przyjemnie!!!!! :D
~Zioolek    16.01.2010 @11:19:27
Fakt miał frajdę, szczególnie jak sprowadził mnie do parteru ;P
To miło, że komuś podobają się moja zdjęcia Dobrą godzinę próbowałem ustawić psa do zdjęcia... Wziąłem go podstępem (nie powiem jakim ;P)
~tobcia    10.01.2010 @13:13:25
tak jak najbardziej się zgadzam, wszystkie kocury na zimę "przytywają" taka juz ich natura
~Cavvy    09.01.2010 @20:57:45
To jest chyba seal tabby point jak dobrze pamietam
~Paaul    09.01.2010 @18:37:36
Nie, to sznaucerka miniaturowa xD
_______
Art is a division of pain.
~kaslawka666    09.01.2010 @15:51:54
dziękuję
~blackjack96    03.01.2010 @18:49:10
Też fakt xD
_______
I don't ever want to feel
Like I did that day
Take me to the place I love
Take me all the way
~blackjack96    03.01.2010 @18:47:07
No tak to prawda, ale co zrobić gdy na dworze jeszcze gorzej ?
_______
I don't ever want to feel
Like I did that day
Take me to the place I love
Take me all the way
~Piotrowiak    02.01.2010 @21:57:43
Dziękuję
Naprawdę świetne są te pieski
Pozdrawiam
~esmoquin    02.01.2010 @19:58:45
wow, pierwsza osoba na digarcie która lubi Enrique Iglesiasa ;D śliczne masz zdjęcia w galerii!
_______
Jeśli chcesz, podziękuj za komentarz na profilu, ale skomentuj tez moje prace, będzie mi miło
~kasiaa87    02.01.2010 @19:34:44
No hey
Ja rowniez nie lubie kiedy ktos ocenia zdjecie pod wzgledem "NK", albo "beznadziejnie", kiedy nie ma konkretnego powodu dla ktorego moje zdjecie sie nie podoba.
Staram sie jak moge, ale daleeeko mi jeszcze, daleko.
Dzieki za lookniecie na moja galerie i pozdrawiam
_______
Fotografia, rysunek, pirografia, akrylowe paznokcie, wszystko co wpada w dłoń i jakoś mi idzie
~Petlik    02.01.2010 @18:05:46
Labrador to jeden z trzech psiakow. Moze kiedys dam rade uchwycic malego z irokezem na glowie
_______
Zapraszam do swojej galerii.
~Aganonim    02.01.2010 @17:31:55
Jestem jeszcze w trakcie przeglądania Twojej galerii i muszę stwierdzić, że oprócz tego, że bardzo ładne zdjęcia robisz (mówię to ja, rysowniczka nieznająca się raczej na fotografii xD), ale również masz piękne zwierzęta! Są Twoje, prawda? xD A "niskiej dupy" też właśnie nie lubię.
_______
Przyjmę zamówienia na rysunki!
https://www.facebook.com/managa.art - mój fap-pejdż
~ikaxd    02.01.2010 @15:56:38
wiesz co jest najlepsze z tego psa!
To że to mieszaniec ze schroniska.
Którego ktoś wyrzucił w zawiniętym worku foliowym i powiesił na płot! ;/
Ale kochana psina!
~ikaxd    02.01.2010 @15:50:07
dziękuje
~kasiaa87    02.01.2010 @11:30:49
dzieki i pozdrawiam
_______
Fotografia, rysunek, pirografia, akrylowe paznokcie, wszystko co wpada w dłoń i jakoś mi idzie
~KubaWe    01.01.2010 @21:28:42
Dziękuje.
~Torahamu    01.01.2010 @16:17:07
Ja lubię dziękować
Zwłaszcza za miłe komentarze
~Torahamu    31.12.2009 @18:15:54
Dziękuuję
~mdz    30.12.2009 @17:39:05
Ale komplementów dostałam ;D Dziękuje bardzo
Aż mnie zdziwiło ze ktoś moze powiedzieć ze mam tu ladne zdjęcia bo wszystkie są z innej parafii i wlasciwie galeria wygląda jak smietnik. A co do sesji to najczęściej po prostu biorę ze sobą aparat i robie zdjęcia przyjaciołom bo na ustawianiu ludzi itd tez sie nie znam, ale niektóre zdjęcia czasem wyjdą
~Piotrowiak    30.12.2009 @11:36:21
Dziękuję bardzo i pozdrawiam
~Torahamu    29.12.2009 @18:01:14
Dziękuję
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt